söndag 12 juli 2009

Ja inte vet jag vad som tagit åt mej men allt kan visst hända en regnig semesterdag. Jag trodde väl aldrig att jag skulle skaffa en blogg..... Men man ska ju aldrig säga aldrig. Jag tycker ju faktiskt att det är kul med datorn och jag vill gärna lära mej lite mer. Dessutom kanske jag kommer att använda kameran som för det mesta ligger oanvänd. Idag har det mest blivit promenerande med Alfons, min cavalier King Charles spaniel som är 6 år.



Vad kan man mer göra en regning dag....


Idag har jag "läst" ut en bok. Jag älskar att läsa genom min mp3. Boken hette "Katedralen vid havet" och det tog 25 timmar att lyssna på den. Lite seg att komma in i men jag tyckte att den var riktigt bra. Den handlade om Spanien på 1300-talet.


Så passade jag på sortera lite bland papper som blivit liggande. Skönt att få sånt gjort.

Inga kommentarer: