måndag 8 februari 2010

MÅNDAG IGEN



Tänk va´ fort tiden går. Veckorna är nästan bara måndagar och fredagar och helgerna bara rusar iväg. I helgen har det varit såååå sköönt att "mest bara vara". Några promenader med Alfons i det fina vädret och så har jag hunnit med att sitta och läsa en stund. Något som inte har blivit av på flera veckor. (Den senaste tiden har det ju mest blivit flytt.) Den bok jag håller på med nu är "Trasiga skor" av Alexandra Backlund. Härligt med en ung, lokal förmåga med författartalang! Jag tycker att det är en riktigt bra debutroman av Alexandra. Heja! Hoppas att det blir fler!!! Jag är i alla fall en säker läsare av nästa bok!


2 kommentarer:

KarinW sa...

Den boken vill jag också läsa! Du dina bilder blir bara bättre och bättre, har du ny kamera? Men det är klart du har ju en fin hund också som jag faktiskt törs klappa lite.
Trevlig helg till dig min vän!
Kram Karin

Kerstin: sa...

Tack Karin! Kameran är gammal, många bilder får slängas. Tur att det inte är som förr att man knäpper med film.....