tisdag 30 mars 2010

TRANSPORTMEDEL

Här hittar du en fotoutmaning som är Transportmedel. Detta kort tog jag när vi var till Egypten och det är ju inte bara ett utan tre transportmedel som visas upp. Både gammalt och nytt, men väl fungerande.



Här blev det lite panik i morse när mitt transportmedel gick lite halvdant. Stannade och kollade och upptäckte punktering! Bilar ska fungera! Jag blir så stressad när det blir nåt krångel med bilen. Härlig sambo i alla fall som kom med sin bil så jag blev bara lite sen till jobbet! Nu är det bara resten kvar.....

3 kommentarer:

Gbgmamman sa...

Vilken pytteliten åsna, eller alla åsnor kanske är så små? =)

Jenny sa...

Vilken härlig bild.
Den gav många tankar.....

Vad gubben med åsnan tänker på där han kör med sina gasolflaskor...

Vad dom pratar om denna dag där på andra sidan vägen....

Var det en "Alabaster-fabrik" där i bakgrunden?

Så annorlunda vi människor lever våra vardagsliv.
En bra bild helt enkelt. Som "fångade" och gav massor med plats till fantasi och egna tankar!

Kram på dej och ha en bra dag!
Jenny

Mona sa...

Jag gillar det gamla transportmedlet. Lugn och stilla transport. Ingen stress där. Jättefin bild på ett vardagsliv i Egypten.