söndag 9 maj 2010

9 MAJ



Nu var det länge sen jag hörde av mej här på bloggen. Den här underbara våren går ju så fort o jag vill hinna njuta av de fina dagarna. Att sitta vid datorn får jag hinna sen. Idag har vi börjat med att göra vårfint i stugan. Både kamera och hund följde med oss och jag tyckte det var skönt att lägga ifrån mej räfsan för att fota lite.



Alfons älskar friheten när vi är vid stugan. Det finns så mycket att nosa på och ett och annat grässtrå verkar ju smaka gott......









Avverkning på gång, men en fin tall står kvar. Går lite närmare.....



Vad glad jag blev. Trodde inte sånt va möjligt!



Är det någon hemma? Undrar vem som bor här?

Månda´n närmare sej med stormsteg och
jag önskar er en härlig vecka!

2 kommentarer:

AnnCathrine sa...

Din hund ser för go´ ut! Vad sista bilden är mysig, jag kan inte heller låta bli att undra vem som bor därinne...???

Märit sa...

Alfons är en superfin liten herre, han verkar trivas väldigt bra i stugan. Och åter igen...var med i fototävlingen! Du är jättebra på att fota.

Ha en bra vecka!