fredag 3 september 2010

TREVLIG HELG!!!!





I helgen ska jag "vandra nära marken" med min kamera. Det finns så mycket att upptäcka när man kryper nära.
Hoppas bara att sambon inte laddar sin kamera och fotar mej när jag ligger på alla fyra och fotar!!!



Jag ska plocka lite svamp. Men var så lugn-de här ska jag inte plocka. Jag har sett några taggsvampar som ska plockas och det tycker jag är riktigt gott att smörsteka.



Sen ska vi lägga på det nyrenoverade taket till vårat lilla rökeri och röka abborrar och regnbåge!
Mums va gott det ska bli att äta på hårt tunnbröd!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas (håller tummarna) att sambon fotar dig i fina poser! :D
Fin rök! Visade Karlsson den och han blev imponerad! Just nu hänger det några lammskånkar i våran rök och gottar sig!
/Märit

Marie-Louise sa...

hihi skulle vara roligt att se dig krypa i skogen :)

Jenny sa...

Härliga bilder Du bjuder på som vanligt!!
Kramis, J:son