söndag 21 november 2010

TACK.....



Oj, så glad jag blev när jag såg att jag fått en utmärkelse av Karin
. Tack snälla Du!! Jag skulle ju gärna vilja bolla tillbaka utmärkelsen till dej men det känns ju lite osportsligt.......

Jag skickar vidare utmärkelsen till några som inspirerar mej i mitt fotande; Torparsambon, Filipendula, Lenas röda fotoram, Rantamor, misswhatsit,


Om ni har tid och lust så skickar ni utmärkelsen vidare annars får ni bara känna er omtyckta!

1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse.

Det här tycker jag om att göra:

  • Vistas ute i naturen. Gärna på fjället men det går minst lika bra men skogen, vid sjön eller vid ett hav.
  • Fotografera,, men nu känner jag att den ljusa delen av dagen är alldeles för kort så det blir lite dåligt med fotande.
  • Läsa. En underbar avkoppling. Just nu ligger "Hundraåringen som klev ut genom ett fönster och försvann" på mitt sängbord. Men jag har inte börjat läsa den är........


5 kommentarer:

Anna tassar in.. sa...

Oj..grattis du det är härligt att få utmärkelser.men hallå...du ger alltså lilla mig en sådan fin plakett...jag smälter och blir så galet glad..tack...från hela mitt hjärta.
Kram från Anna Filipendula Rudbeckia :)eller typ Annapanna hi hi..

Len@ sa...

Otroligt Glad jag blev nu då ;))))))))
Inte visst jag att jag inspirerar någon, tyckler bara det är sååå kul att fota, och dela med mig av mina foton....Jag Tackar med tusen Kraamar till dig.... / Lena

Rantamor sa...

Tusen Tack blev varm i hjärtat av den utmärkelse du gav mig.
Har skickat vidare till några av mina bloggvänner, men egentligen skulle jag vilja ge alla en sådan tanke, dig med =)

Kramar.

Misswhatsit sa...

Tack så mycket för utmärkelsen! Den värmde verkligen hjärtat! Det känns som en riktig uppmuntran att någon tycker det är roligt att titta in på min blogg.
Har varit borta på kurs så jag såg detta först nu. Mången tack och grattis till dig också!
Kramar!!

Jenny sa...

Grattis till fina utmärkelsen!
Och texten i den stämmer verkligen in på Din blogg!

Så fint Du har här inne på bloggen förresten.
Som att gå på en vinterpromenad en riktigt kall kväll.....(:

Kram, Jenny