söndag 13 februari 2011

KONSTIGT......

......men idag hade jag tänkt skippa fototriss.

Det var liksom så mycket idag.....

Jag har skottat snö....

.....stickat!!!!!!.....
(jag kommer att visa på bloggen när jag är färdig)

.....sett på sista avsnittet av "Morden i Midsomer" som jag spelade in för ca 1 månad sen.......

.....åkt spark med Alfons......

.....fixat middan....

....så fototriss får vila idag, tänkte jag.

Men hur blev det?!?

Jo, här kommer i alla fall mitt bidrag. Kanske inte så märkvärdig konst men det är nog inte helt lätt att få till.
Dessa små konstverk prydde våra sängar varje eftermiddag när vi åkte på en kryssning på Nilen.
Alltså bjuder jag på arkivbilder. Har inte hunnit fotat färskt i helgen.







Kolla mer konst/konstigt här:




9 kommentarer:

Len@ sa...

Snyggt...och passar bra idag på detta ämne !!! :)f

Barnens Hjältar sa...

Fantastisk handdukskonst, såg en annan blogg som hade liknande konst från en Thailandresa :-)

Jah Hollis sa...

Riktiga små konstverk. Och faktiskt rätt lika en del ev dem på Thailandsbilderna. Det kanske finns en internationell handbok för detta. :-)

Craxyknas sa...

Haha! Snyggt ju :D

Beppan sa...

Visst är det härligt med denna handdukskonst! Spännande att "komma hem" och se vad dagens konstverk är.
:-)

Kicki sa...

Vilket jobb de gjorde och vad spännande med Nilen! Konstigt konstnärligt triss!

Barnens Hjältar sa...

Tack, visst är det fantastiskt att ha naturn så inpå arbetet. De är så fina djur :-)

Craxyknas sa...

Sv: Tack :) Det är precis korrekt också! Är så tacksamt för allt det fina mitt liv innehåller :) Hoppas ditt också gör det för det borde allas liv göra, och om jag tittar på dina fina servettvikningar ser det ut att vara precis så också :D

AnnCathrine sa...

Vilken härlig konst, det såg verkligen snyggt ut! Vilket jobb att stå och vika så där.

Aldrig i livet att jag heller skulle sitta på ispelarna. Vad jag förstår så törs de flesta inte somna heller, då finns ju risken att trilla av =)