torsdag 12 maj 2011

MJUKA




Först vill jag tacka alla som stillade min nyfikenhet när fredagstemat var NYFIKEN. Kul att se vad ni använder när ni fotar. Igår morse bestämde jag mej och beställde ett nytt objektiv. Det blev ett 70-300 mm av märket Tamron. Testade ett liknande i påsk och det var ju så kul att fota med det. Jag beställde alltså objektivet tidigt igår och idag kom paketet med posten! Det var verkligen en glad överraskning! Heder åt Cyberphoto för snabb leverans (och posten också förstås)!


Bilden jag har valt att visa idag på temat "MJUKA" är på två underbara hundar, Kasper och Tintin. Här är det verkligen mjuk päls!




Kolla mer på temat MJUKA hos SINNESKATTEN.


8 kommentarer:

Tove sa...

Vilka mjuka och gosiga vänner du har!

Bildgatan sa...

De hundarnas päls är så underbart mjuka och lena.

Camilla (Rantis) sa...

är också sugen på en ny "glugg", men vettekatten riktigt vad jag vill ha, så jag måste nog in å klämma å känna lite på någon affär först...
Hoppas att du blir nöjd med ditt nya objektiv...

Å så fluffiga och mjuka vovvarna ser ut!
Skönt foto!

Ika sa...

Vilka godingar, jättefina!

Monica o Jacob sa...

Vilka små mjuka sötnosar;-)))
Ha en skön lördagkväll;-)

Skaparglädje sa...

Skönt att du kunde bestämma dig för vilket objektiv du skulle köpa. Hoppas du blir nöjd.
Kram!

Pysselfarmor sa...

Vilka sötnosar det är!

Jah Hollis sa...

De ser ulliga och mjuka ut. Fin bild.