torsdag 23 juni 2011

VAD SKA JAG NU SKRIVA OM??????






Ja nu var det torrt.....

Inte ute alltså.... där öser regnet ner.....

Utan inne på bloggen. Torrt, torrt, torrt.

Jag kanske ska skriva om vår härliga resa som vi gjort genom halva vårt land.

Om hur vackert det var vi vår första kväll och natt i Brådtom sluss vid Göta Kanal.

Om vilken tur vi hade som kom precis när Juno skulle slussas igenom.

Jag kanske kan skriva om Malmö.....

Turning Torso eller....

.... om brofästet.....

....eller dagsresan till Köpenhamn.


Nej.......

... jag drar till mitt smultonställe, firar midsommar med eller utan paraply och letar efter lite inspiration


Trevlig midsommar.

1 kommentar:

KarinW sa...

Vad härligt ni ser ut att haft det, själv blir det Öland imorgon och jag längtar verkligen dit. Jag har tänkt på dig 100 gånger men verkar ha problem att lyfta luren och ringa:) Ska bli skärpning här!
Njut av värmen för nu är det sommar, kram Karin