söndag 4 december 2011

RÖD

Julen närmar sej verkligen men stormfart. Tänk om 3 veckor är del juldagen. 
Veckans fototriss tema är RÖD och det skulle ju kunna vara lite julinspirerat. Men inte här inne hos mej. Jag har nämligen suttit här vid datorn och drömt mej tillbaka o tittat på lite sommarbilder. Därför blir mitt bidrag röda sommarbilder. 


Sen är det ju dags för tävling igen hos fototriss. 
Det finns mycket att köpa hos coolstuff om man har turen att vinna. 

En blommande Hibiskus

Färska jordgubbar.......mmm så gott!

En Röd Fibbla

Kolla fler röda bidrag hos 

43 kommentarer:

jonna d sa...

Vad mer kan jag säga än "fantastiska bilder"?!!!!
//jonna d

LissenTo sa...

Åh vilka vackra bilder, där den översta är tagen i en fin vinkel. Perfekt skärpa på alla bilder.

En fin söndag önskar jag dej, // Lissen

Javist är det konstigt att rosorna blommar

Pysselfarmor sa...

Mmmmm så fiiint! Vackert röda bilder hos dig....blev sugen på jordgubbar nu!

Janne sa...

Vackra makrobilder i din triss.

Eva Trillian sa...

Fin triss :-) Sköna röda nyanser!

Misswhatsit sa...

Vackra bilder! Jordgubbarna blir favorit. Jag blir riktigt sugen på färska jordgubbar, men får väl vänta ett tag innan det blir säsong igen:)

Anneli - A'la Foto sa...

Vacker bild på jordgubben! :O))

Ha en skön söndag!

Pennelina sa...

Härlig tillbakablick!

Kramar <3<3<3

Ingalill sa...

Wow! Så läcker den första bilden är :)

Barnens Hjältar sa...

Jättebra bilder! Ha en fin söndag!

Skaparglädje sa...

Med dina fina bilder fick man ingen julkänsla däremot längtar man till sommaren igen.
Trevlig andra advent.

Gammelsmurfen sa...

Första bilden en favorit i en bra triss

Oliver sa...

Skön sommarkänsla i dina bilder! Bilden av jordgubben får det verkligen att vattnas i munnen!

Sladdertackan sa...

Jättefina bilder. Jag blir så sugen på jordgubben!

Maboe sa...

Nydelige bilder!

Paul Crnic sa...

Så fin triss

Rantamor sa...

Säger bara JORDGUBBEN han blir min favorit...
dreglet rinner ned på alla tangenter...
vänta...
måste torka upp lite...

Kul triss i adventtider.

Tinezza sa...

Snyggt fotat :)

Rantamor sa...

Kollade vädret och ser att du bor i ånge....
har själv bott i Timrå i 30 år...
men nu flyttat till Västerbotten...

Annelie Esséus sa...

Kanonbilder! Å vad sugen man blir på jordgubbar, längtan efter sommaren blev helt plötsligt riktigt akut....

Pialotta sa...

Riktigt fina bilder på sommarfröjd du visar :) Som svar från mig.. Jo, jag vet om den bruna Aladdinasken.. jag köpte den igår och den finns nu i mitt skafferi .. otåligt väntande på mig ;) Älskar mörk choklad :) Den är ju brun den asken så den kunde jag inte visa på trissen ;)

Anonym sa...

En skön röd triss.

Anitas Blogg - Malta sa...

Härliga sommarbilder du hittade i ditt arkiv. Bild ett väldigt vackert och proffsigt fotat.

Anita A sa...

Riktigt vackra röda bilder med sommardoft. Snyggt fotat!

judotter sa...

Makrot har kommit till nytta..
vackert röda bilder.

Monkan sa...

Vem säger nej till en röd maffig jordgubbe :) Den blir min favorit i trissen, fint med den grå suddiga bakgrunden.

Bararesor sa...

Bilder helt i min smak. Tog nästan tag i jordgubben...
Trevlig blogg med härlig bakgrund.
Lycka till med dina röda bilder!

ormbunke sa...

Underbara röda bilder. Ha de gott. Anita

Cici sa...

Jättesnygga foton allihopa.

Lilla Vrån sa...

Men vilken fin triss du fick till:)
Rött är ju tacksamt ock läckert att fota...mycket snyggt och detaljrikt.
Kram/Carina

Matts sa...

Väl trissat...!.!.!
Jordgubben får mig att längta till en helt annan årstid än den vi är i nu.

Åke Blomqvist sa...

Snyggt trissat! Jordgubbee mums :)

Monica o Jacob sa...

Härliga röda bilder, jordgubbar blev jag sugen på så den bilden blir min favorit;-)))

Anni sa...

Superfina detaljbilder - vilken underbar kontrast till vinter och jul!

Nett sa...

En sådan vacker triss, gillar din hibiskus, så vacker i sin färg. Ha en fin Måndag!

Annie sa...

SV: Tack! :-) Din triss var också välkdigt fin!

Barbro S sa...

Så vackra röda bilder, så snyggt fotat och bara såå läckert:).

Anonym sa...

Läckra röda sommarbilder i din fina triss. Det är ju bara så att sommaren är bäst, aldrig drömmer jag mig tillbaka till vintern...

Charlotta sa...

Blossande rött och sött. :))

Raven sa...

Fy på dig som lägger ut en sån retlig bild på en jordgubbe. Jättefina bilder.

Per-Anders sa...

Fina bilder. Snyggt med kort skärpedjup.

Words Are Just A Number sa...

oh wow, the strawberry photo is incredible!

Sivinden sa...

Vakre rødfarger fra naturen selv. Fin triss!