tisdag 1 januari 2013

365 FOTON


För några år sen var jag den absoluta blogmotståndaren. Det fanns inget som kunde få mej att börja blogga (trodde jag) men en regnig sommarvecka gick jag ifrån mina principer. Så blev det en testperiod och det visade sej vara riktigt roligt. Nu har jag kört igång en ny blog där jag kommer att vara med i fotoutmaningen 365 foton 2013. 

365 foton

Jag har varit så trött och oinspirerad under hösten men efter några dagars vila kände jag att den här utmaningen  kan jag inte motstå. Vissa teman på listan ser ju HELT omöjlig ut att fota till så det känns ju skönt att det finns 52 egna teman. Spännande ska det bli och det känns som om dessa fotoutmaningar också gör att jag utvecklas som fotograf. Det är ju så lätt att fortsätta att fota sina favorit teman. 


Inga kommentarer: