söndag 1 november 2009

ÅH NEEEJ!

Jag har haft höstlov några dagar och det har varit så skönt. Har inte gjort många knop och tagit ledigt från det mesta, även bloggandet. På radion pratade dom om att många har känt av trötthet efter det att vi har ställt om klockan och det har jag verkligen gjort. (Har funderat på att hitta mej ett ide.) Men nu tror jag att jag förstår varför jag varit trött... När jag skulle lägga mej ikväll fick jag otroligt ont i halsen. Känns som om jag ätit nåldyna till middag. I själva verket åt jag en mycket god kyckling. Jag önskar jag vore som en del som kan sova bort sina förkylningar. Så är det inte för mej. Har inte sovit många minuter inatt och det är därför jag sitter och skriver kl. halv 4 på natten. Framför mej har jag en kopp honungsvatten med citron. Nu är det bara att hålla tummarna......

1 kommentar:

KarinW sa...

Men hallå du har väl inte jobbat idag heller?
Kurera dig nu min vän och vila vidare!
Kram kram