torsdag 10 december 2009

FÖR LIVETS SKULL



En kompis till mej har gett ut en bok i dagarna. Grattis Ulla!! Det är ingen bok som ska sträckläsas utan en bok som ska läsas med eftertanke under ett helt år. Idag kom boken med posten och den ser så fin ut! Under några år har jag åkt till hörselvården i Härnösand för att lära mej att hantera stress och att finna en vila i mej själv. När jag ser boken tror jag att den kan vara ett redskap till att "hitta hem". Det står att det är en bok "med enkla övningar för att leva nära Gud och nära sig själv i vardagen".

Nu ska jag gå på fest tillsammans med kungen. Men jag får väl nöja mej med en plats i tv-soffan i väntan på ett eget nobelpris:)

1 kommentar:

KarinW sa...

Mycket mysigare i soffan utan galaklänning och diamanter! Jag läser ibland i boken jag fick av dig och det är inte heller fel. Ha en skön söndag min vän!