torsdag 21 januari 2010

Nu har vi äntligen fått till detta med att kunna använda våra datorer. Virusskydd och annat trassel är åtgärdat. Har också varit lite osäker att använda explorer efter alla varningar som var i helgen. Nu har vi fått hjälp att installera annat program för internet. Jag tycker att det är kul att experimentera med datorn. Jag vill gärna prova och ger mej inte i första taget men jag inser vad lite jag kan när jag har med proffs att göra. Flyttstädningen är kvar och den gör jag nog i helgen. Det mesta är upplockat ur lådor men nog känns det lite som kaos i alla fall. Ska ju hinna med att jobba också. Synd att inte jullovet kunde vara några veckor till.....


Börjar länga efter att plocka fram skidorna eller en bra bok. Någon läsning har det inte blivit på flera veckor. Men snart.......

Inga kommentarer: