söndag 6 mars 2011

SE UPP!


Dags att tänka till kring fototriss igen.
Förra helgen var jag bortrest så då blev det ingen fototriss.
Den här helgen är det tävling med ett fint pris från coolstuff och då är det ju lite extra kul att tänka till kring sitt bidrag!
Temat för den här omgången är SE UPP och så här har jag tänkt:

SE UPP!!!



Det är halt här!



Det är bäst att du SER UPP där du promenerar så du inte får snö och is på dej från nåt tak!




Stanna till ett tag, SE UPP och njut av av att solen skiner!

Kolla mer här:




11 kommentarer:

AnnCathrine sa...

Kanonfina bilder! De passar verkligen klockrent på temat.

Ha det gott!

Tinezza sa...

Bra triss och snygga bilder.

Barnens Hjältar sa...

Bra tolkning!
Det verkar vara sol över hela landet :-)

cissi sa...

Den där första bilden, den är verkligen hal. Skulle inte vilja promenera där.... inte förrän till våren i varje fall! :)

Mikael Göransson sa...

Vilken sol!

Nett sa...

Mycket is att halka på, det gäller att se upp. Fin triss!

Monica o Jacob sa...

Sista bilden blir min favorit;-)
Ha en skön vecka:-)

Pysselfarmor sa...

Ahhhhh yes jag har gjort alla tre sakerna idag så det stämmer preciiiiis med din fototriss som är härlig rätt!

Anonym sa...

Den sista bilden är riktigt härlig. Hade en sådan dag för några veckor sedan. Svårt att fånga den exakta känslan på bild. Men jag kommer ihåg hur det var.

Kerstin sa...

Bra triss, den där halkan får man verkligen se upp med. Den brukar vara lite lömsk.

Jah Hollis sa...

Fyndig triss och fina bilder.