onsdag 25 maj 2011

HOPP



Fullt av hopp hos:

9 kommentarer:

Kerstin: sa...

Alfons har ofta ett HOPP att få smaka nåt gott. Ärligt talat -vem kan motstå dessa ögon???

AKO sa...

Log stort när jag såg din bild! Den där tiggande blicken känner man ju igen. :D

Anna Carin Ahlander sa...

Jaa, hur kan man någonsin stå emot så "hopp"fulla ögon. Underbar bild.
Ha en bra kväll//Anna

Bitten sa...

Underbara bilder på vovven. Hopp om att få smaka ...

Vår katt är som en hund. Alltid när vi äter kommer han och ska kolla om det är nåt han gillar, och då måste han få smaka.

Mona sa...

Haha, jag har samma tema. Våra djur lever hela tiden på hoppet om en bit mat!

Monica o Jacob sa...

Hihi vilken ljuvlig bild, blicken säger allt;-))))

Lisa sa...

Ja jösses den blicken sa "Hoppa in i min mun du goda smörgås" ;)

Pennelina sa...

De ögonen.... suck!

Kram <3<3<3<3

KarinW sa...

Jag är säker på att han inte blev utan goda mackan. Hoppas allt är bra med dig min vän!
Kram Karin