torsdag 19 maj 2011

LITEN/LITET


Temat hos Sinneskatten den här fredagsutmaningen är litet/liten.

En liten blomma får symbolisera det lilla för mej i dagens utmaning.

Under veckan som har gått har jag lekt och krupit runt med mitt nya objektiv. Bland annat har jag fotat lite blommor. Jag förundras över detta att våren och sommaren kommer. Alla våra årstider har ju sin charm och när jag kryper omkring nära marken med kameran i högsta hugg känner jag mej liten i allt det stora, och det lilla, som finns i naturen.



10 kommentarer:

Skaparglädje sa...

En söt liten blomma. Hopas du är nöjd med ditt nya objektiv.
Trevlig Helg!

Pysselfarmor sa...

Åh så vackert och du verkar nöjd med ditt objektiv...ja tänk vad små vi människor är i det stora "alltet"....

Anneli - A'la Foto sa...

Vad roligt att du köpt/fått ett nytt objektiv. Vad är det för något? Kul att du verkar nöjd med det! Det är alltid roligt att köpa/få nya saker till kamerautrustningen! :O))

Ha en skön helg!

Monica o Jacob sa...

Söta små blommor;-)))
Ha en skön helg;-)))

Cecilia Artista sa...

Så roligt med nytt objektiv!
Makrovärlden är verkligen fantastisk!

ClickSnapShot sa...

Grattis! Ha det så kul med ditt nya makro-objektivet! Jättenfin bild!

Jah Hollis sa...

Naturen bjuder både på gammalt och bekant och ständigt nytt. Fin bild.

Lena Abrahamsson sa...

Makrovärlden ligger vid dina fötter. Presumtiva objekt finns precis överallt.
Vacker bild.

sinneskatten sa...

Riktigt söt liten blomma. Visst är det en skoj värd som öppnar sig när man kommer nära.

Kerstin sa...

Ett nytt objektiv är så otroligt kul. Man kan aldrig sluta leka. ;)
Härlig bild.