tisdag 10 april 2012

A NICE CUP OF TEA.

När jag var liten, kanske 5 eller 6 år gammal var jag på barnkalas hos min bästis. Det bjöds på mycket gott och vi hade så roligt. Men mitt i allt det roliga gick jag fram till födelsedagsbarnets storasyster, tackade och sa att jag måste gå för jag skulle hem och dricka te. 

Jag håller just nu på att prova nåt helt nytt. 
.
.

Jag har blivit en BUZZADOR! Ja det var i somras som jag blev värvad men jag har inte anmält mej till nån kampanj förrän nu. Nu har jag hittat nåt som passade och det var att dricka te och försöka att få andra att prova detta goda te. För gott det är det verkligen. Egentligen är jag framförallt kaffedrickare men faktiskt...... det här var riktigt gott.

Det är tre olika smaker; det klassiska Earl Grey, det smakrika Forest Fruit, och min favorit det gröna teet Mandarin Orange. 

Vattnet kokas till det uppstår bubblor som fiskögon.

 hmmmm.....vilket ska jag välja idag?
Det får bli favoriten. 




Men även en kopp med svart te smakar bra tillsammans med en bra bok kanske. 




Inga kommentarer: