tisdag 7 augusti 2012

FRÅN KUST TILL FJÄLL

Ja den här sommaren har verkligen varit bloggfri för min del. Inspirationen att fota och skriva har varit lika med noll. Likaså har jag varit urdålig på att titta in hos andra. Ibland blir det bara så att datorsuget är lika med noll. Men det finns ju annat att göra......

Kameran har i alla fall kommit tillbaka från Lasses kameraservice. Jag kan verkligen rekommendera dom om du får problem med din Nikon.  Bra att ha att göra med och jobbet var gjort relativt snabbt. Och jag hade tur-mitt fel gick under garantin så det blev ju billigt och bra!

I år har vi inte varit på någon semester utan istället har vi gjort dagsturer. Det finns ju mycket vackert att se 15, 20 mil bort. Dessutom har det varit skönt att komma hem och sova i sin egen säng.


Första dagen drog vi lite söderut till Hälsingland och Järvzoo








Sen åkte vi Österut mot kusten....







Sen västerut mot fjällen.....









3 kommentarer:

Skaparglädje sa...

Åh, vilka fantastiska bilder. Jag tycker det är skönt med dagsutflykter, man behöver inte alltid resa bort flera dagar.
Kram!

Karin W sa...

Vilka härliga bilder Kerstin, jag får fjällängtan. Hoppas vi kan ses snart men tänk att det dök upp en massa saker varenda den här veckan också.....
Kram till dig!

Anonym sa...

Åh vilka fantastiska bilder! Vad kul att ni åkt runt och beundrat "närmiljön". Man måste ju inte "gå över ån efter vatten"!

Tack för kvällens pratstund!
Nu ska vi kämpa för bra lösningar!

Ruthan