söndag 7 december 2014

FOTOTRISS I VITT



Jag som hade bestämt mej för att trissa varje söndag under hösten men så har inte blivit. Det är ju en del annat som också ska hinnas med under helgen så kameran blir liggande. Men i helgen har jag hittat fotoinspiration och blev så inspirerad när jag såg vilket tema det är på trissen. Så jag plockade fram kamera och min lilla ministudio och tillbringade söndag förmiddag tillsammans med kameran. Här kommer mina tre bilder i trissen.






Självklart så vill jag ju också vara med och tävla om fina priser på coolstuff. Eftersom jag har tinnitus  vill jag ofta somna med lite lugn musik eller talbok så därför är den här produkten den jag skulle välja om jag vinner.
http://www.coolstuff.se/SleepPhones



Titta in till FOTOTRISS för att se mer bilder i VITT

Fototriss - tre bilder på ett tema
   


17 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Vackra bilder där den sista är fin men den första är magisk! Snyggt fångat och tolkat!

Ha en skön andra advent!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Vilken fyndig triss, stilren och vit, jättesnyggt trissat!

Vi i Kasperian sa...

Så fint du fick till det!
Magiska vita bilder. :)
Berit E

Eva Trillian sa...

Fint trissat :) Gillar äggbilden skarpt!

Axart sa...

Ägg, socker och ett ljus, kan bli både gott och mysigt.
AX

Anonym sa...

Vackra vita bilder. Gillar ljuset i bilderna :-)

Kerstins foto sa...

Vilka fantastiska bilder, den första är ju bara sååå bra.

Spanaren sa...

Vackra trissar!
Gillar den mittersta bilden bäst!
/kram

Mias Mix sa...

Fantastisk ljussättning i alla dina bilder! Jättesnyggt!

Gunvor sa...

Vackert! Kan det vara vinnarbilder tro? Alla tre lika vackra!

Anonym sa...

Fina bilder i vitt har du gjort.

Åsbergs Foto sa...

Mjuka bilder med vackert ljus! :)

Veiken sa...

En otroligt fin triss! En klar finalist tycker jag! :)

Oliver sa...

Kanonfint resultat! Här syns det att du var inspirerad! Imponerande!

Anki sa...

Snyggt... verkligen en toppentriss!

Anonym sa...

Vilka vackra fotografier i vitt!

Janicke sa...

Wow så vackert!
Nu har jag surfat runt lite här också. Gillar skarpt!